Sunday, January 18, 2009

"Mengapa Saya Diam Dalam Bising"

Alhamdulillah...terlebih dahulu setinggi-tinggi terima kasih dan syukur padaNYA, moga dengan keluangan masa yang diberi olehNYA ini dapat saya manfaatkan sebaik-baiknya.

Sekalung tahniah buat kemenangan yang bakal dikecapi oleh tentera2 Islam di Palestin. Juga tahniah buat kemenangan PAS di Terengganu. Dan tidak saya lupakan tahniah buat kemenangan calon2 Pilihanraya MPMKUIS 14 Januari lepas. Semoga dengan kemenangan2 tersebut Umat Islam menjadi lebih tegak berdiri di bumi Allah ini.

Saya agak terharu dan berbangga dengan semangat yang ditunjukkan oleh semua ahli MPMKUIS 08/09 dalam syura pemilihan Presiden MPMKUIS 15 Januari baru-baru ini. Tahniah buat Sdr. Nasrul Izad atas perlantikan sebagai Presiden MPM kali ini. Jalankanlah tanggungjawab kalian dengan terbaik mungkin dengan kemampuan yang ada.

Kami dari barisan mantan MPMKUIS 07/08 bersedia membantu sedaya upaya. Walaupun kemampuan yang ada mungkin masih dipertikai oleh sesetengah pihak, namun kami percaya bahawa usaha kami selama ini tidak akan sia-sia. Berusaha bukan untuk dibangga, bukan juga untuk dijaja tapi mengharap redha dari Yang Maha Esa....

[ sambungan...]

No comments: